Hablar gallego

Cajón desastre para temas sin patria

Moderador: Dragones crómaticos

Cupcake
Hobbit
bruja
Género: Cactus
Contactar:

Hablar gallego

Mensaje por Cupcake » 06 Sep 2017, 20:33

GALLEGO

→ Este hilo es para hablar en gallego. Podemos hablar de cualquier cosa: de nuestros días, del tiempo que hace, de lo último que hemos leído o el videojuego en el que nos hemos atascado. O de política o de filosofía o de que vuestra madre es una pesada, en serio, de cualquier cosa.

→ No es necesario saber perfectamente el idioma. No importa si sabes mucho o poco porque este hilo no existe para juzgar a nadie, solo para practicar. Si sabes muy poquito siempre se puede hablar de cosas más sencillas e ir construyendo a partir de ahí. Tampoco nadie debería ir corrigiendo a nadie a no ser que esta persona lo pida explícitamente; aquí no se recrimina ni avergüenza a los demás. Es un espacio seguro para practicar y aprender :D.

→ No hay extensión mínima de palabras, ni máximo, podéis comentar algo de tres palabras o escribirnos una tésis de 3k sobre por qué los melocotones están más malos que pegar a un padre (hecho factual).

→ Si el hilo anda algo muerto, propongamos debates. ¡Cualquiera puede proponer el debate que quiera! Sin restricciones ~ (dentro de las normas del foro, claro).

(yo no tengo ni idea de Gallego pero sé de dos que están indignados de que el de catalán lleve cuatro páginas y este no esté abierto)
Recuento de palabras: 238
  • {you mean the world to me}

Gavroche
Conejo blanco
Ami de l ABC

Re: Hablar gallego

Mensaje por Gavroche » 06 Sep 2017, 20:43

AAAAA. Quería abrir eu o tema, pero andiantáchesme. Enfin, estou creo que ilusionada por falar en galego neste foro e non sei. A ver se alguén máis se apunta.
Recuento de palabras: 33
Imagen

let the stormy clouds chase

Donella Lowell
Lobo Feroz
Mirmidón
Género: Mujer

Mensaje por Donella Lowell » 06 Sep 2017, 21:03

Ooooo certo é que o teño mais esquecido que todo, pero pódoo intentar polo ben da miña vida, que no máster que estou a estudar piden galego pra algunhas asignaturas/traballos e ando: cos collóns no peito xDDDDDD
AHHHHH, SIKANDA! Lémbrome de ti do outro foro, creeeeo que non chegamos a coincidir, pero sí que teño o recordo de verte fuchicando por alí dlkafja
Recuento de palabras: 70
WHAT BIG EYES YOU HAVE.
EYES OF AN INCOMPARABLE LUMINOSITY, THE NUMINOUS PHOSPHORESCENCE OF THE EYES OF LYCANTHROPES
THE GELID GREEN OF YOUR EYES FIXES MY REFLECTIVE FACE;
IT IS A PRESERVATIVE, LIKE A GREEN LIQUID AMBER.

Isla
Pirata
Ent
Contactar:

Mensaje por Isla » 06 Sep 2017, 21:08

me lanzo al río

Eu quería abrir o tema, pero eu non falo galego e non sei :cry: O Galego é precioso. Galiza é preciosa

: D
Recuento de palabras: 25

Chess
Dragona de cobre
Kraken

Mensaje por Chess » 07 Sep 2017, 18:50

AI DEUS AI DEUS AI DEUS. CUP, QUÉROTE, MOZA GARRIDA.

Estaba eu pendente d'abrilo pro non o fixen porque me deu a vergoña ou eu que sei que raio me deu??? En fin. Aquí estou, minha lingua bonita aaaaaaaaah. ¡Se non sabedes vos aprendemos non hai problema ninghún~! Aínda que mellor vos fixádes na Donnie, que o que eu tenho una mistura que buenooooo e a máis fora das clases escribo fonéticamente (é de abrilo e pero, non d'abrilo nin pro pero pronunciar pronunciasé así e a minha política e que a tomar por cú)
Recuento de palabras: 104
hImagen

for many a century now untold,
there laid the briar on forest old.
no one else could seize the throne;
yet of return they heard news none.
relentless on foreign soil she fought,
but their exiled queen returned not.

Vogel
Pirata
Agent Carter

Mensaje por Vogel » 08 Sep 2017, 09:13

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

Que ilusión me fai este tema. Fáiseme rarísimo escribir en galego no foro, pero encántame. O carallo é que non sei de que falar. Teño pendente ler un libro en galego que me emprestou a miña curmá. Non sei se vos sonará: Os fillos do lume, de Pedro Feijoo. É reciente, pero hai máis libros do mesmo autor que están moi ben. Son novela policíaca, do estilo de Domingo Villar, e están ambientados en Vigo (e penso que algún en Santiago).

E non sei. De onde sodes os demais? Os non galegos, como vos achegastes ao galego? Contade, ho.

Aburiño!
Recuento de palabras: 111
—What's your name, darling?

A g e n t.

Gavroche
Conejo blanco
Ami de l ABC

Mensaje por Gavroche » 08 Sep 2017, 10:17

Donella Lowell escribió:
06 Sep 2017, 21:03
AHHHHH, SIKANDA! Lémbrome de ti do outro foro, creeeeo que non chegamos a coincidir, pero sí que teño o recordo de verte fuchicando por alí dlkafja
Eu tamén me acordo de ti!

Alégrome de que xa sexamos varixs quenes están por aquí. Con respeto ao libro de Pedro Feijoo, nin idea, aínda que si que me soa o seu nome de velo polas librarías. De Domingo Villar tampouco lin nada, aínda sendo bastante coñecido... Mais tampouco son excesivamente fan dos libros que van describindo a cidade onde se ambientan ao pé da letra, incluíndo os nomes das rúas etc. Gústame máis a ambigüidade. Pero si que é gracioso ler un que te sitúe na mesma cidade onde vives ou onde vas a miúdo, e logo visitar os mesmos lugares que visitaron os personaxes.
Recuento de palabras: 156
Imagen

let the stormy clouds chase

Donella Lowell
Lobo Feroz
Mirmidón

Mensaje por Donella Lowell » 08 Sep 2017, 11:40

¡Boas!
Eu en galego apenas leo, pero apúntome o libro ese porque haime facer falla para ir mellorando a lingua xDD O único que iba lendo nos anos no insti era Agustín Fernández Paz, que tiña coma 20 novelas ou así ambientadas en Galicia e todas estaban bastante ben??? A mín gustábame Cartas de inverno, por si a alguén lle sirve!
Ser eu son da Coruña que é CLARAMENTE a mellor cidade do reino, síntoo polos demais 8)

PD: creo que en galego dise "as persoaxes", non "os personaxes", pero non estou moi segura!! se algún me ve algunha falla a mín que mo diga porfa!
Recuento de palabras: 115
WHAT BIG EYES YOU HAVE.
EYES OF AN INCOMPARABLE LUMINOSITY, THE NUMINOUS PHOSPHORESCENCE OF THE EYES OF LYCANTHROPES
THE GELID GREEN OF YOUR EYES FIXES MY REFLECTIVE FACE;
IT IS A PRESERVATIVE, LIKE A GREEN LIQUID AMBER.

Appa
Lobo Feroz
Mestra do Ar

Mensaje por Appa » 10 Sep 2017, 17:59

¡Olá!

Como galegofalante non podía faltar neste fío. Faime moita ilusión poder expresarme na miña primeira lingua no foro ^^

Sobre o libro que comentar Mary, non o lin, tampouco os de Domingo Villar. Teño Ollos de auga (creo que se chama) pero non me gustou nada e deixeino. Se alguén ten algunha boa recomendación para ler en galego, sería xenial ^^ Apúntome Cartas de inverno =)

Donnie, A Coruña é unha cidade preciosa =) e isto estacho a dicir unha viguesa, así que mira ti XD
PD: creo que en galego dise "as persoaxes", non "os personaxes", pero non estou moi segura!! se algún me ve algunha falla a mín que mo diga porfa!
Correcto. Persoaxe é feminino.
porque haime facer falla
Como comentario, non sei se "haime" é correcto ou non, seguramente sexa cuestión da zoa, pero eu sempre dixen "hame".

Teño un par de preguntas para as que saibade máis de ortografía, gramática e estas cousas (eu non sei nada XD):
Cal é a colocación correcta do pronome átono despois de pero?
Chess escribió:d'abrilo pro non
Isto está aceptado? tanto o d'abrilo como o pro como apócope do pero? Xa vos digo que non teño nin idea XD pero non me soa de telo visto escrito na lingua "actual".

Como enlaces de interese:
A RAG
Curso de lingua galega na Wiki
Aprendogalego.com (tamén é coma un curso)
Tradutores:
Tradutor Gaio (Xunta)
Tradutor Uvigo

Quen non saiba galego e teña interese en aprender, porfa, que se lance que non hai problema =) É moi sinxelo.

E como pregunta xeral: permítese a normativa reintegracionista ou so a do ilga?
Recuento de palabras: 286

Chess
Dragona de cobre
Kraken

Mensaje por Chess » 12 Sep 2017, 14:49

Non, no está aceptado. Podes contraer con títulos e con nomes de cidades. Por exemplo sería correcto dicir "é d'Ourense" ou "como acontece n'O mío Cid" mais non o que eu puxen. Pero vaia, que o de ter que escribir pero aínda, porque o dicimos enteiro moitas vezes. O de termos que escribir para cando de feito se pronuncía pra ou pa (e esa é a pronunciación correcta, óllo) xa é o colmo.

O tema do Galego NormativoTM (que se note o amor xd) é que e unha mistura así rara... E como no galego temos os tres blocos e logo os subblocos e en cada sitio falamos dun xeito acabas co problema de que de toda a vida algo díxosé así e agora xa non é correcto (o mítico pantalois). Eu entendo a importancia dunha labor que normalize e estandarize a lingua, pero deus, a veces quero quemar a RAG.
Recuento de palabras: 156
hImagen

for many a century now untold,
there laid the briar on forest old.
no one else could seize the throne;
yet of return they heard news none.
relentless on foreign soil she fought,
but their exiled queen returned not.

Responder